Nyheter

Hissen på Skulptötvägen 18 star stilla. Vår servicefirma S:t Eriks är kontaktade.


Vänligen Styrelsen

Då det råder brist på plats i cykel- och barnvagnsrummen vill vi att man flyttar vinterartiklar och andra saker till egna förrådsutrymmen.


Vänligen Styrelsen

Utifrån att våra tvättstugor används flitigt uppmanar vi alla att efter varje avslutat tvättpass följa de städinstruktioner som finns uppsatta i respektive tvättstuga.


Vänligen Styrelsen

Föreningens årsstämma hölls den 20 maj och i år med mycket bra deltagande. Vid stämman avhandlades punkter enligt kallelsen, och ny styrelse valdes. Protokoll från stämman finns bifogat här samt tillgängligt på hemsidan.


Vänligen Styrelsen

Idag har reparatör varit på plats i hus 18:s tvättstuga. Torktumlaren fungerar nu, men torkskåpet har ett antal delar som behöver bytas ut. Delarna är beställda och kommer kunna bytas under vecka 23 om inget oförutsätt händer.


Vänligen Styrelsen