På tisdag 6/9 sker den sista etappen av tätningsarbetet. Det kvarstår en lägenhet i hus 16, en i 18 och så lägenheterna i hus 20. Arbetet på tisdag påbörjas ca. kl. 10 och avslutas på eftermiddagen.

Om du inte är hemma behöver du ställa låset i serviceläge (vrid till kl. 10 och dra ut nyckeln).

Som vanligt hänger allt på vädret, om det börjar regna blir vi tvungna att avbryta arbetet. Representant från styrelsen kommer att närvara i de lägenheter där medlemmar inte är hemma.

Vänligen,
Styrelsen

 

Med detta meddelande informeras medlemmarna i Kvarnparken om att ordförande i styrelsen, Jasenka Popovic, tillfälligt tar en paus från föreningsarbetet. Hon ersätts under tiden av vice ordförande, Johan Carlstedt. I övrigt fortsätter styrelsens arbete som tidigare.

För att komma i kontakt med styrelsen är det snabbaste sättet att maila: , där samtliga i styrelsen kan nås.

Styrelsen

Dessvärre blir tätningsarbetet inställt imorgon 3/9. Hantverkarna ligger sjuka. Vi återkommer med datum. Det kan bli redan i början av nästa vecka. Det vore skönt att få balkongtätningen ur världen nu…

Trevlig helg!
Styrelsen

På lördag 3/9 sker den sista etappen av tätningsarbetet. Det kvarstår en lägenhet i hus 16, en i 18 och så lägenheterna i hus 20. Arbetet på lördag påbörjas ca. kl. 10 och avslutas på eftermiddagen.

Om du inte är hemma behöver du ställa låset i serviceläge (vrid till kl. 10 och dra ut nyckeln).

Som vanligt hänger allt på vädret, om det börjar regna blir vi tvungna att avbryta arbetet. Representant från styrelsen kommer att närvara i de lägenheter där medlemmar inte är hemma.

Vänligen,
Styrelsen

Idag påbörjades tätningsarbetet med de franska balkongerna. Hantverkarna hann med nästan alla lägenheter i hus 16 och 18. Styrelsen återkommer med nytt datum för hus 20. Det återstående arbetet kommer att ta ca. 4,5–5 timmar att göra. Vi tittar förutom möjliga dagar på helgen även på möjliga vardagseftermiddagar.

Styrelsen