SafeTeam har nu installerat de nya brytskydden på portarna mot gården. Det innebär en ordentlig förstärkning av säkerheten i våra fastigheter.
Efter installationen verkar dock porten vid nr 18 ha svårt att stängas ordentligt. Ofta går det att få igen den om man trycker till, men den ska förstås fungera utan handkraft.
SafeTeam är informerad och kommer att åtgärda problemet.
Vänligen,
Styrelsen